9/14/2021

Setembre, mes de conferències sobre arquitectura, urbanisme i turisme

 

Conferència: Construir l’escenari de l’oci. De l’hotel a la discoteca, Ajuntament de Muro, 7 de setembre de 2021.

Conferència: La recerca entorn la construcció turística o com treballar l’oblit, Casal Balaguer. Ajuntament de Palma, 11 de setembre de 2021. 

 

He tornat del parèntesi d’estiu amb la impartició de dues conferències sobre l’arquitectura turística a les Illes Balears. 

El dia 7 vaig ser convidada a tancar el XXII Curso de Historia en Muro, organitzat per l’Arxiu Municipal i l’Ajuntament de la localitat. Vaig exposar com han evolucionat els models constructius al llarg dels diferents booms a les Illes i vaig plantejar qüestions sobre el treball de l’arquitecte front al projecte turístic.

Quatre dies més tard, vaig parlar sobre la meva tesi a la Jornada de Joves Investigadors celebrada a Can Balaguer. Vaig tractar les problemàtiques de la tasca d’investigació i la metodología per afrontar-les, a més d’exposar la situación d’alguns casos representatius de l’arquitectura turística dins el debat sobre la preservació del patrimoni arquitectònic contemporani.

+imatges sobre la conferència a Muro: aquí 

+imatges sobre la conferencia a Can Balaguer: aquí